گوگل بیش از ۱۱ میلیون وب‌سایت را بست
از همه جا

شرکت گوگل، با اعلام استاندارد نبودن و بدافزار بودن ۱۱ میلیون سایت موجود در ساب‌دومین co.cc، دست به مسدود کردن تمامی آنها زد.

به گزارش مشرق، گوگل در اقدام اخیر خود بیش از ۱۱ میلیون وب سایت را در لیست سیاه خود قرار داده و آنها را مسدود کرد. پس از اینکه گوگل تشخیص داد حجم زیادی از وب‌سایت‌هایی که به صورت رایگان در ساب‌دومین co.cc ثبت شده‌اند، مناسب وب نیستند دست به از کار انداختن و بستن آنها زد.

مت کاتس، کارشناس مسائل بهینه‌سازی موتور جستجوی گوگل، در اکانت گوگل پلاس خود نوشت که شرکت گوگل این حق را دارد تا «در صورتیکه تشخیص دهد بخش عمده‌ای از سایت‌های موجود در یک فری‌هاست از کیفیت پایینی برخوردار بوده و یا نقش اسپم را ایفا می‌کنند، آنها را مسدود کند». در نتیجه، پس از اینکه گوگل تشخیص داد که بخش عمده‌ای از محتوای فری‌هاست co.cc به صورت بدافزار بوده و پایین‌تر از استانداردهای اینترنتی این شرکت است، ۱۱ میلیون سایت موجود در آن را مسدود کرد.

سایت The Register اعلام کرده است که حوزه .cc دو برابر دیگر حوزه‌ها دارای ویژگی پیشینگ و یا همان سرقت اطلاعات حساس کاربران می‌باشد، که عامل آن ساب‌دومین این حوزه یعنی co.cc تشخیص داده شده است. در این ساب‌دومین ۱۱.۳۸۳.۷۴۶ سایت به صورت رایگان ثبت‌نام کرده بودند.

جان مو، یکی از کارکنان گوگل، در این خصوص اظهار کرده است: «اگر فکر می‌کنید سایت شما مطابق با دستورالعمل‌های وب‌مستر است، می‌توانید درخواست بازنگری خود را به صورت کتبی به گوگل ارائه دهید».

 

در حال حاضر، این ۱۱ میلیون سایت، چه بدافزار باشند و چه نباشند، جزو لیست سیاه گوگل قرار گرفته و بسته شده‌اند.

 



http://www.bofka.com?rgm=rosesefid&p_id=1767

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: ::  نويسنده : rose

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان از همه جا و آدرس roseabi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Sign up to Teobux today!